1 de març 2013

Raimon al Liceu

Un tast del concert de Raimon al Liceu, la cançó "Jo vinc d'un silenci".



JO VINC D'UN SILENCI

Jo vinc d'un silenci
antic i molt llarg
de gent que va alçant-se
des del fons dels segles
de gent que anomenen
classes subalternes
jo vinc d'un silenci
antic i molt llarg.
Jo vinc de les places
i dels carrers plens
de xiquets que juguen
i de vells que esperen
mentre homes i dones
estan treballant
als petits tallers
a casa o al camp.

Jo vinc d'un silenci
que no és resignat
d'on comença l'horta
i acaba el secà
d'esforç i blasfèmia
perquè tot va mal
qui perd els orígens
per identitat!

Jo vinc d'un silenci
antic i molt llarg
de gent sense místics
ni grans capitans
que viuen i moren
en l'anonimat
que en frases solemnes
no han cregut mai.

Jo vinc d'una lluita
que és sorda i constant
jo vinc d'un silenci
que romprà la gent
que ara vol ser lliure
i estima la vida
que exigeix les coses
que li han negat.

Jo vinc d'un silenci
antic i molt llarg
jo vinc d'un silenci
que no és resignat
jo vinc d'un silenci
que la gent romprà
jo vinc d'una lluita
que és sorda i constant.

RAIMON

Si voleu escoltar i veure la resta del concert, consulteu l'enllaç: TV3 a la carta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.