24 de des. 2012

La pegatina: 'Aquí és Nadal i estic content'



La pegatina presenta 'Aquí és Nadal i estic content'



Els amics de les arts presenten el seu disc 'roulotte polar'

Els Amics de les Arts

          4-3-3

Amb un bon onze inicial
vull guanyar tres punts de glòria:
per la porta principal
entrar als annals de la Història...

I és que en temes de lligar
bé que es pot perdre una lliga
si no està tot estudiat,
si la tàctica fa figa.

De porter, per parar els gols,
em posaré una cuirassa
per si d’entre naps i cols
va i m’enduc una carabassa.

I una defensa de quatre
amb centrals ben contundents,
la prudència i la paciència
imperant en tot moment.

Si les coses van mal dades
penso plantar l’autobús:
quatre frases mal comptades
i que passin els minuts!

Olelé! Olalà! Un shawarma amb tu
és el millor que hi ha.
Olelé! Olalà! Si us plau, poco picante
que no ho puc suportar.

I em reservo a la banqueta
un parell de melodrames,
fan anar l’esquerra i la dreta
són els típics trencacames.

I de quatre, caixa o faixa,
un accent agironat.
Donaran joc les “V”
que m’esforço en remarcar?

Deixant-se caure a l’esquerra
pivot recuperador,
fixo la mirada al terra
si la cosa va a pitjor…

De mitja punta, fent boia,
una cita intertextual,
diré“M’agrada en Paul Auster,
és boníssim, tal i qual”.

I tota l’artilleria,
la concentraré al davant.
A l’esquerra el Martin Códax
provant d’evitar l’orsai.

Olelé! Olalà! Un shawarma amb tu
és el millor que hi ha.
Olelé! Olalà! Per a anar a fer amb tu
una copa em vull classificar.

D’extrem dret deixaré caure
que allà a Sant Miquel del Fai
tinc caseta, i que les Taure
i els Aquari encaixem guai.

I de carrilers, per banda,
somriures adolescents
tan repetits, tan estudiats
tan entrenats digitalment.

Amb la meva gran jugada:
quatre notes a unisó,
et faig cometre una falta,
Dius: “Adoro els cantautors!”

Davanter centre amb olfacte
i amb arrencada explosiva
rematant centrada exacta,
si és que la centrada arriba…
Olelé! Olalà! Un shawarma amb tu
és el millor que hi ha.
Olelé! Olalà! Demà hi ha la repesca
i ho provarem d’arreglar.

Si voleu escoltar alguna altra cançó de Els amics de les arts, cliqueu també ací

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.